ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد
سرخط خبرها

ساعت بازی آث میلان و اینترمیلان| نراتزوری رخ‌به‌رخ روسونری

  • کد خبر: ۱۲۳۹۳۶
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
ساعت بازی آث میلان و اینترمیلان| نراتزوری رخ‌به‌رخ روسونری
امشب ساعت ۲۰:۳۰ صدوهفتادوهفتمین بازی دلامادونینا برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شهر میلان ایتالیا امشب از ساعت ۲۰:۳۰ شاهد برگزاری صدوهفتادوهفتمین دلامادونینا خواهد بود و آث. میلان برای هشتادوهشتمین‌بار در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان این شهرآورد است. دربی شهر میلان همیشه پرشور و پرتنش بوده و هیچ‌گاه هواداران فوتبال را ناراضی به خانه نفرستاده است. دلامادونینای امشب، اما کمی متفاوت از شهرآورد‌های پیشین خواهد بود.

میلان و اینتر درحالی به‌مصاف هم می‌روند که فقط دو روز از بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی می‌گذرد و میلان به‌تازگی شاهد تغییر مالکیت باشگاه بوده و مالکیت آن در اختیار شرکت ردبِرد قرار گرفته است. میلانی‌ها که سال گذشته پس از ۱۰ سال قهرمان سری‌آ شدند، در این فصل هم عملکرد خوبی داشتند و با اینکه در جدول در رده ششم قرار دارند، با اینتر که در جایگاه سوم قرار دارد، فقط یک امتیاز و با آتالانتا و رم صدرنشین دو امتیاز فاصله دارند.

نبرد دو اسلحه بزرگ

روزنامه ایتالیایی کوریره دلاسرا در استقبال شهرآورد روز گذشته از تیتر «نبرد دو اسلحه اصلی بزرگان میلان؛ لیائو و لائوتارو» استفاده کرد و مدعی شد این دو ستاره‌های اصلی تیم‌هایشان هستند و نتیجه بازی به عملکرد آن‌ها بستگی خواهد داشت. کوریره دلاسرا می‌گوید لیائو قاتلی است که دریبل می‌زند و درحالی‌که لبخند به لب دارد، دروازه رقیب را باز می‌کند، اما در سوی دیگر میدان، مهاجم آرژانتینی درحالی دریبل می‌زند و گل‌زنی می‌کند که با قیافه‌ای عبوس این تصویر را القا می‌کند که به‌هیچ‌وجه قصد شوخی ندارد. لیائو و لائوتارو در ۹ شهرآورد دلامادونینا بازی کرده‌اند.

اما آمار آن‌ها در این بازی‌ها تفاوت زیادی دارد. لیائو در دربی‌های میلان موفق به گل‌زنی نشده و فقط یک پاس گل داده است. میلان در شهرآورد‌هایی که او در میدان حضور داشته، دو پیروزی، دو تساوی و پنج شکست داشته است. آمار لائوتارو به‌مراتب بهتر از ستاره پرتغالی است. اینتر در شهرآورد‌های با حضور او پنج پیروزی، دو تساوی و دو شکست به‌دست آورده و مهاجم آرژانتینی پنج گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است. سن‌سیرو منتظر است این دو جواهر امشب تکلیف دربی صدوهفتادوهفتم شهر میلان را مشخص کنند.

غیبت قاتل میلان

میلان درحالی امشب میزبان دلامادونیناست که قاتلش در ترکیب حریف قرار ندارد. روملو لوکاکو که در دوره اول پوشیدن لباس اینتر در دو فصل عملکرد درخشانی برابر میلان داشت و با گل‌هایی که به این تیم زد، قاتل آن‌ها لقب گرفته است، در بازگشت دوباره به ایتالیا به‌دلیل مصدومیت به‌احتمال خیلی زیاد شانس حضور در این بازی را از دست داده است. لوکاکو در تمرینات دچار کشیدگی شدید عضله ران چپ شده است و آن‌طور که پزشکان اینتر گفته‌اند، بعید است بتواند در شرایط خوبی به بازی امشب برسد.

روملو لوکاکو از زمان بازگشت قرضی از چلسی به اینتر در سه بازی یک گل در همان دقایق ابتدایی اولین مسابقه برابر لچه به‌ثمر رسانده و در بازی‌های بعدی ناکام بوده است. هاکان چالهان اوغلو درباره غیبت مهاجم تنومند نراتزوری گفت: ما در فصل گذشته بدون روملو لوکاکو به میدان رفتیم، اما به‌خوبی می‌دانیم که این بازیکن چقدر می‌تواند در زمین به ما کمک کند. خود لوکاکو نیز بابت غیبت در این دیدار احساس بدی دارد، اما ما می‌توانیم قدرت و تأثیرگذاری این بازیکن را خارج از زمین نیز احساس کنیم.

لوکاکو که دو فصل قبل به اینتر کمک کرده بود عنوان قهرمانی را به‌دست بیاورد، به‌صورت قرضی از چلسی به باشگاه پیشین خود بازگشت و امیدوار بود بتواند به آن‌ها در شهرآورد کمک کند، اما این بازیکن قبل از دیدار با کرمونزه از ناحیه ران آسیب دید و احتمالا شهرآورد میلان را از دست می‌دهد.

اظهارنظر مربیان دو تیم

سیمونه اینزاگی قبل از شهرآورد میلان گفته است: اینتر پس از یک بازی مهم و یک پیروزی در هفته قبل به‌خوبی به شهرآورد رسید. ما می‌دانیم که بازی حساسی برای ما و هواداران خواهد بود. سعی می‌کنیم آن را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم. لائوتارو مارتینز، بهترین گل‌زن فصل گذشته اینتر، نشان داده است که در غیاب لوکاکو می‌تواند بار مسئولیت خط حمله ما را به دوش بکشد. استفانو پیولی، سرمربی میلان، هم اعتقاد دارد که تیمش درس‌های خود را آموخته است و اشتباهاتی را که در اواسط هفته مرتکب شد، تکرار نخواهد کرد. او گفت: ذهنیت تیم قوی باقی مانده است، اما ما می‌توانیم در سطح فنی بهتر بازی کنیم. این بازی شهرآورد است و به بهترین شکل ممکن برای مسابقه آماده می‌شویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->